Splashtop OS


Splashtop'un işletim sistemi ile anında görüntü.

İşletim sisteminin yüklemesi için uzun süre beklemek istemeyenler için alternatif bir
çözüm...

Pek çok kullanıcı açılması dakikalar süren işletim sistemlerinden şikayetçi. Özellikle de sadece e-postanızı kontrol etmek istediğinizde veya internet üzerinde basit işlemler yapmak istediğinizde, bilgisayarınızın başında dakikalarca beklemek gerçekten de çok can sıkıcı olabiliyor. Pek çok firma bu soruna bir çözüm üretmek için çalışıyor. Piyasada bulabileceğiniz ve çok hızlı açılan alternatif işletim sistemleri bu konuda bir çözüm olabilir bunları kullanmak demek, Windows'dan vazgeçmek anlamına geliyor.
Splashtop, Windows'dan vazgeçmek istemeyenlere ama aynı zamanda sadece birkaç saniyede açılacak bir işletim sistemine ihtiyaç duyanlara özel bir işletim sistemi geliştirdi. Chromium tarayıcısı üzerine kurulu Splashtop OS, sisteminizde yüklü olan Windows işletim sistemi ile uyumlu çalışıyor ve tercih ettiğiniz durumlarda hızlıca açılarak basit işlerinizi görmenizi sağlıyor. 

Yapmanız gerekenler ve indirme bağlantısı burada
Bunun için Splashtop OS'u, Windows'dan farklı bir sabit diske bölümüne kurmanız gerekiyor. Ardından bilgisayar açılırken hangi işletim sistemini kullanmak istediğinizi tercih ediyorsunuz ve Splashtop OS ile saniyeler içerisinde internette sörf yapmaya başlayabiliyorsunuz. Splashtop OS aynı zamanda Windows'tan adres defteri, favori internet siteleri gibi bilgileri de otomatik olarak çekebiliyor. Splashtop OS ile işiniz bittiğinde ise Windows'un çalışmasını sağlayabiliyorsunuz.



counter Etkileşim.

Paylaş


Bu Yazıyı Beğendinizmi?


Benzer Konular