Oyun tarihinin en zor Boss savaşları - 1

En iyi 20 FPS, 25 TPS gibi dosya konularımızın ardından düşündük taşındık, sırada ne var acaba dedik ve kararımızı verdik. Gelmiş geçmiş en zor Boss’lar hangileriydi? 

20 yıldan uzun süredir oyun oynayan birisi olarak sayısız Boss kesmişliğim vardır. Bu yazıyla birlikte, bu Boss’lardan hangileri en zordu, hangileri daha kolaydı gibi bir listeleme yapmam oldukça imkansızmış öncelikle bunu öğrenmiş olduğumu belirteyim. Zira her Boss için yorum yaparken içimden, “vay be bu da ne kadar zordu şimdi hatırladım da…” dememden bunu anladım. 

Sonuç olarak ise, size yirmi maddelik bir liste çıkardım. Bazıları kendi kararım, bazıları ofiste yapılan kısa beyin fırtınasının hemen ardından ortaya çıkmış isimler ama hepsinin tek bir ortak yanı var: bize kırdırdıkları “gamepad”lerin ücretlerini ödemeyi pek düşünmedikleri…

Yorumlarınızı bekliyoruz, "en zor hangisiydi?" sorusunun cevabını bulabilir miyiz onu merak ediyoruz… Haydi başlayalım o zaman:


                                                                              Sephiroth - Final Fantasy VII

Farklı formlarıyla sürekli olarak dövüştüğünüz Sephiroth’un size verdiği akıl almaz hasar, oyunu 99. seviye olsanız dahi bitirmenizi oldukça zorlaştıran bir etken olarak hafızalarımızda yer etmiştir. Zaten dosya konumuza Sephiroth ile başlamasak ayıp olurdu.

Final Fantasy seven sevmeyen çoğu kişinin oynadığı Final Fantasy VII’nin bu son savaşını geçmek bırakın saatleri, ölmekten günlerin geçmesine neden olabiliyordu. Eh sonuçta ne oldu? Sephiroth’da zor boss’lar mezarlığında yerini aldı. 

Aerith’i arkadan bıçaklayan adamı biz canlı kor muyuz arkadaşım soruyorum sana? Şşt sana diyorum Sephiroth!










Zeus - God of War III

Açıkca söylemek gerekirse, Poseidon dışında zor bir Boss savaşı uzun süre görmediğiniz God of War III’ün en zor savaşı sonunda yer alıyordu. Tabii ki Zeus’tan bahsediyoruz şu anda. Zeus ne olursa olsun, farklı şekillerde savaşmak zorunda kalmanız yüzünden midir bilinmez, insanları gerçekten zorlayan bir tanrı olarak tarihin tozlu sayfalarında yerini aldı.

Tamam tanrı olabilirsin, hatta tanrıların tanrısı, en büyük sen olabilirsin ama bu kadar da olamaz ki? Biz de savaş tanrısıyız şunun şurasında yani değil mi?




Mike Tyson - Mike Tyson's Punch-Out 
Eğer Demir Yumruk Mike Tyson size 80’li yıllarda bir tane patlatsaydı muhtemelen ikincisini göremeden ölmeniz anlamına gelirdi. Eğer şimdi Mike’tan bir yumruk yerseniz, muhtemelen bu kez sizi ortadan ikiye bir eşarp gibi ayırmak istiyor demektir. En olmadı kaplanlarına yedirmek istiyordur.





Nemesis - Resident Evil 3

Ben: Dur! Konuşarak çözebiliriz!
Nemesis: S.T.A.R.S.!
Ben: Efendim abi? STARS? Yıldızlar mı diyorsun abi, evet bak ne güzel gece di mi abi?
Nemesis: S.T.A.R.S.!
Ben: Abi tamam vallahi bak ben de tam gidiyo – BAM!

Bu bir elinde bazuka bir elinde aynasıyla gezen dev, dikişli manyak sizi odadan odaya takip eder, hiç beklemediğiniz anda duvarı deler, tek hamlede kafanızı vücudunuzdan ayırıverirdi…





The End -  Metal Gear Solid 3: Snake Eater

Oldukça büyük bir alanda kapıştığınız ve üzerindeki kamuflaj sayesinde görmenizin imkansız olduğu The End’i nasıl görebileceğimi anlayana dek kaç kez öldüğümü hatırlamıyorum bile. Yalnızca parlama efektini kullanarak fark edebildiğinizden en zor boss savaşları listesinde başı çekenlerdendir The End.

Onu ve papağanını asla unutmayacağız gibi görünüyor.





2. Bölüme Geçmek İçin Tıklayınız.

counter Etkileşim.

Paylaş


Bu Yazıyı Beğendinizmi?


Benzer Konular